Hogy kerültünk össze

Hát hívtak. S jöttem. Egyetemista koromban láttam egy előadásukat, amit édesapám rendezett. Megtetszett a kicsi csapat, és az, ahogyan csinálják a színházat. S az meggyőzött, hogy ide kell jönni. László Kata

Elvégeztem az egyetemet, és „rengeteg lehetőségem volt”, mint ahogy mindenkinek lenni szokott ilyenkor. Mivel ez a szülővárosom, ezért hazajöttem. Akkor kényszermegoldásnak tűnt, de mostmár nem bánom. Jakab Orsolya

A 2003-as évadtól vagyok a társulat tagja, vagyis már tíz éve. Három kollegámmal kerültem ide Kolozsvárról. Találkoztunk az akkori művészeti igazgatóval Szabó K. Istvánnal Kisvárdán, és úgy alakult, hogy abban az évben négyen különböző okok miatt megváltak a társulattól és mi foglaltuk el a helyüket. Szűcs-Olcsváry Gellért



Véletlenül. Tamás Enikő

Régre nyúlik vissza, még a 90-es évek elejére, amikor itt Népszínház volt és az akkori világosító segédet keresett. Néhány évet így együtt dolgoztunk, majd miután a mai színház elindult, a közös tapasztalatunkat nézve, egyszerűbb volt mindkettőnknek folytatni. Toásó István 

Többszöri tárgyalás eredménye ez, hiszen több évadkezdésnél felmerült, hogy menjek vagy ne menjek, egyszer ők nem akarták, máskor én nem értem rá. Aztán csak úgy rám jött, hogy legyek udvarhelyi színész. Ennek immár 5 éve. Tóth Árpád

Meghirdették a felvételit, eljöttem, felvettek. A férjem már egy éve itt volt. Bekő Fóri Zenkő

Versenyvizsgáztam. Harmadéven az osztálytársakkal Székelyudvarhelyen voltunk tíz napig. Magyarországról jöttem. Már akkor megtetszett az itteni színház. Családias, jó csapat. Öt évvel ezelőtt sikerült idekerülni. Saját magam miatt akartam átugrani a mércét. Jó alkalom volt. Dénes Gergely

Felhívott Tóth Árpi valamikor 2010-ben, hogy megcsinálná a De mi lett a nővel? darabot, és hogy én arra jönnék-e. Mondtam, hogy igen. Később úgy alakult a gyergyói életem, hogy én onnan eljöttem. Ekkor egyeztük Árpival és Csongival, hogy jöjjek át teljesen. Jöttem. Barabás Árpád

Tulajdonképpen én kétszer kerültem ide a színházhoz. Először 2001-2003 között voltam itt, majd 2009 őszétől jöttem vissza. Vidovenyecz Edina

2007-ben, rögtön az egyetem elvégzése után. Több lehetőségem is lett volna, akkor mégis Udvarhelyet választottam. Ha jól emlékszem, inkább magánéleti szempontok miatt. :) Ja, kemény, többszakaszos versenyvizsga után, természetesen. :) Varga Márta

Véletlenül. Ideköltöztem, felkértek, hogy ugorjak be, szerződés lett belőle. Antal D. Csaba