Első emlékünk a csapatban

Beültem az első társulati gyűlésre. S azzal kezdődött, hogy Merő Béla és Gábor Laci felmondott. Nem baj, mondtam, én itt vagyok. László Kata


Az, hogy elkéstem az első próbáról. Akkor érkezett Sorin Militaru, castingot tartott az Elektrához. Nem tudtam belőni, hogy mennyi idő kell, hogy eljussak az új otthonomtól a színházig. Jakab Orsolya

A sok autó a művház előtt. S hogy mekkora itt a labirintus. Tamás Enikő

Igazából nagyon sok van. Ha egy olyan rendezővel tudok dolgozni, akivel szeretek, vagy akivel egészen jól megértjük egymást és nagyjából találkozik is az elképzelésünk, akkor jól alakul az egész a bemutatóig. Toásó István 

Ez az élményem még a színházhoz való szerződtetésem előtti. Az Elektra c. előadás (Sorin Militaru rendezésében) során Bukarestbe készültünk a Nemzeti Színházi Fesztiválra és akkor kerestek meg, hogy az Agamemnon király szerepére nem tudnék-e beugrani. Gyakorlatilag egy próbán voltam, az is a helyszínen történt. Nagyon családias, otthonos közeg fogadott, és azt hiszem, ez a legmeghatározóbb élményem. Tóth Árpád

Az első társulati ülés.  Bekerülsz egy közegbe, amit félig ismersz. Az érzés, amikor csápokkal tapogatózol, de nem csak az én részemről történt ez meg, hanem oda-vissza. Bekő Fóri Zenkő

Ismertem már őket, meglepetések nem értek, nagyon családias hangulat volt. Antal D.Csaba


Egy szegedi színész kollegám rendezett itt. Mindenféleképpen tanulságos volt látni a találkozást közte és a társulat között. Dénes Gergely

A használhatatlan próbaterem. Barabás Árpád

Szeretettel fogadtak. Bár féltem, mert sosem énekeltem operettet, mindenki bíztatott a Viktória című előadásban. Az is kedves emlék, hogy úgy éreztem a második alkalommal mikor idejöttem, hogy visszavárt a csapat és a nézők is. Vidovenyecz Edina 

Az első emlékem az első szerepemmel kapcsolatos. A Csizmás Kandúrral voltunk turnézni a környező falvakban. Emlékszem Csirke eget rengető kacagására, Ervin sunnyogó mosolyára, Gabóca meleg kezére. Hiányoztok! Varga Márta